Skip to main content

Obsługa usterek w rękojmi

Będąc naszym Klientem, masz swoje prawa, z których możesz w pełni korzystać. Dowiedz się jak.

Obsługa rękojmi

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty – zarówno samo mieszkanie, budynek, jak i ich bezpośrednie otoczenie – były wysokiej jakości. Aby mieć maksymalną kontrolę nad założonymi standardami, osobiście realizujemy całość procesu inwestycyjnego. Na każdym etapie powstawania inwestycji powołani eksperci, związani z pionem jakości, generalnym wykonawstwem czy nadzorem autorskim, monitorują jej przebieg.

Co to oznacza dla Klienta? Gwarantem jakości jest renomowany deweloper i Dział Realizacji Inwestycji. Będąc naszym Klientem, masz swoje prawa, z których możesz w pełni korzystać.

Zgłaszanie usterek

Jeśli masz zastrzeżenia do elementów odebranego mieszkania, usterkę możesz zgłosić na portalu Moje M.

Jeżeli masz pytania dotyczące eksploatacji mieszkania, zachęcamy – w pierwszej kolejności – do lektury Instrukcji Użytkowania Mieszkania.

Kupione przez Ciebie mieszkanie posiada elementy, których sposób użytkowania opisany jest w Instrukcji użytkowania mieszkania – otrzymujesz je wraz z odbiorem lokalu.

Po zgłoszeniu usterek do Zespołu przekazań i obsługi gwarancyjnej, w uzgodnionym terminie, przystąpimy do weryfikacji zgłoszenia. W przypadku uznania przez dewelopera zasadności usterek, skontaktuje się z Państwem przedstawiciel dewelopera lub wykonawcy, celem przedstawienia dalszego sposobu postępowania. Podczas wizyty naprawczej zostanie spisany protokół usunięcia usterki. Ważne jest, by w trakcie naprawy usterki na miejscu była osoba upoważniona do podpisania dokumentu. 

Obsługa gwarancyjna krok po kroku

Poznaj przebieg procesu gwarancyjnego

Terminy usuwania usterek odbiorowych

Jako deweloper zobowiązujemy się do usunięcia usterek w ciągu 30 dni od daty ich zgłoszenia w protokole, chyba że specyfika ich usunięcia wymaga innego terminu – wtedy ustalamy go z Państwem indywidualnie.

Warunki rękojmi

Kupującemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego jeśli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Okres rękojmi wynosi pięć lat gdy chodzi o wady nieruchomości oraz dwa lata w przypadku wady rzeczy ruchomej.

Warto wiedzieć - rękojmia części wspólne

O części wspólne na osiedlu dba administrator – dokonuje przeglądów elementów budynku oraz urządzeń i wyposażenia części wspólnych. Usterki części wspólnych należy zgłosić w pierwszej kolejności bezpośrednio do administratora budynku.

Więcej informacji i porad znajdziesz na portalu MojeM.