Zmieniamy i udoskonalamy rzeczywistość zaczynając od siebie
Dotychczasowy logotyp Archicom ewoluuje i zostaje zastąpiony nową identyfikacją wizualną. Rebranding to naturalny krok w działalności każdej marki. My, dążąc do osiągnięcia statusu dewelopera pierwszego wyboru, postawiliśmy na zmianę modelu biznesowego i nową wizję naszego brandu, tym razem w wersji Archicom 4.0. Odświeżony logotyp z szacunkiem odnosi się do przeszłości i korzeni dewelopera, a jednocześnie jest niezwykle elegancki i odpowiadający współczesnym oczekiwaniom względem innowacyjnych marek. Od teraz zauważycie go Państwo podczas ogłaszania i wprowadzania do przedsprzedaży/sprzedaży nowych projektów oraz kolejnych etapów realizowanych już wcześniej inwestycji. Pojawi się również w naszych materiałach promocyjnych, social mediach, stronach internetowych projektów itd.
Dzięki wprowadzeniu nowoczesnego logotypu możemy również ogłosić powołanie do życia nowej marki premium. Archicom Collection to prestiżowy brand, którego inauguracja nastąpiła podczas startu sprzedaży mieszkaniowej części warszawskiego projektu Towarowa 22. Nasz prestiżowy koncept to obietnica kreowania atrakcyjnych zielonych przestrzeni skłaniających do odpoczynku w otoczeniu roślinności. To również pasja do budowania dobrych relacji społecznych w licznych miejscach spotkań oraz strefach wspólnych pełniących rolę miejsc sztuki i przestrzeni do relaksu. Stworzenie nowej marki premium to kolejny etap na naszej drodze do kreowania ponadczasowych i luksusowych projektów według najwyższych standardów oraz autorskiej filozofii.
Zmieniamy i udoskonalamy rzeczywistość zaczynając od siebie
Ponad 37 lat doświadczenia na rynku zobowiązuje do stałego podnoszenia standardu oferowanych inwestycji w głównych polskich aglomeracjach oraz zmian podążających za aktualnymi trendami na rynku. Tym razem dotyczy to nas!
Dotychczasowy logotyp Archicom ewoluuje i zostaje zastąpiony nową identyfikacją wizualną. Rebranding to naturalny krok w działalności każdej marki. My, dążąc do osiągnięcia statusu dewelopera pierwszego wyboru, postawiliśmy na zmianę modelu biznesowego i nową wizję naszego brandu, tym razem w wersji Archicom 4.0. Odświeżony logotyp z szacunkiem odnosi się do przeszłości i korzeni dewelopera, a jednocześnie jest niezwykle elegancki i odpowiadający współczesnym oczekiwaniom względem innowacyjnych marek. Od teraz zauważycie go Państwo podczas ogłaszania i wprowadzania do przedsprzedaży/sprzedaży nowych projektów oraz kolejnych etapów realizowanych już wcześniej inwestycji. Pojawi się również w naszych materiałach promocyjnych, social mediach, stronach internetowych projektów itd.
Dzięki wprowadzeniu nowoczesnego logotypu możemy również ogłosić powołanie do życia nowej marki premium. Archicom Collection to prestiżowy brand, którego inauguracja nastąpiła podczas startu sprzedaży mieszkaniowej części warszawskiego projektu Towarowa 22. Nasz prestiżowy koncept to obietnica kreowania atrakcyjnych zielonych przestrzeni skłaniających do odpoczynku w otoczeniu roślinności. To również pasja do budowania dobrych relacji społecznych w licznych miejscach spotkań oraz strefach wspólnych pełniących rolę miejsc sztuki i przestrzeni do relaksu. Stworzenie nowej marki premium to kolejny etap na naszej drodze do kreowania ponadczasowych i luksusowych projektów według najwyższych standardów oraz autorskiej filozofii.