Kontakt z Archicom we Wrocławiu
Szukasz mieszkania lub lokalu?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 -18.00, oraz sobotę w godz. 10.00 – 14.00
Jesteś naszym klientem?
Eksperci ds. obsługi klienta udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Chcesz kupić mieszkanie? Skontaktuj się z naszymi Doradcami
Chociaż za nami wiele ambitnych inwestycji, nigdy nie tracimy z oczu tego,
co najważniejsze – mieszkańców i użytkowników naszych budynków.
Salony sprzedaży
sobota: 10.00 – 14.00
Obsługa po zakupie +48 71 78 58 140
Dział Obsługi Klienta
Pomoc w formalnościach oraz wyjaśnieniu wszelkich kwestii związanych z realizacją umowy. Wsparcie w zakupie dodatkowych produktów i rozliczaniu płatności.
Obsługa w zakresie rękojmi dla Wrocławia
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń usterek budowlanych wynikających z rękojmi, nadzór nad usuwaniem usterek.
Odbiór mieszkania
Ustalanie harmonogramu odbiorów, nadzór/pilotowanie usuwania usterek odbiorowych.
Zmiany aranżacyjne
Zgłoszenia dotyczące wprowadzenia zmian aranżacyjnych dotyczyć mogą architektury lokalu, instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej czy elektrycznej.
(71) 78 58 140
SadyNadZielonaZL@archicom.pl
BrowaryWroclawskieZL@archicom.pl
RiverPointZL@archicom.pl
AwipolisZL@archicom.pl
Poludnik17ZL@archicom.pl
PrzystanReymontaZL@archicom.pl
GwarnaZL@archicom.pl
plantyraclawickiezl@archicom.pl
Portal klienta MojeM
Informacje kontaktowe
Główna siedziba Archicom
- MidPoint71
ul. Powstańców Śląskich 9 (piętro 2)
53-332 Wrocław
Wyznacz trasę
Inne kontakty
Anna Stochaj
Michał Bednarek
Oficjalne powiadomienia
Poszukujemy gruntów w największych miastach w Polsce
Bądźmy w kontakcie
Bądźmy w kontakcie
Archicom w mediach społecznościowych
Jesteśmy tam gdzie Ty. Obserwuj nas, żeby zawsze wiedzieć, co nowego planujemy.