Skip to main content

Kontakt z Archicom Warszawa

Szukasz mieszkania lub lokalu?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00.

Jesteś naszym klientem?

Eksperci ds. obsługi klienta udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.

Potrzebujesz innych informacji?

Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.

Sprzedaż mieszkań  +48 22 120 23 68

Salon sprzedaży

ul. Wołoska 5
Budynek Mokotów One
02-675 Warszawa
Wyznacz trasę

Chcesz kupić mieszkanie? Skontaktuj się z naszymi Doradcami

Chociaż za nami wiele ambitnych inwestycji, nigdy nie tracimy z oczu tego,
co najważniejsze – mieszkańców i użytkowników naszych budynków.

  • I speak English

    Anna Michalczyk

    22 120 23 90
    Zapytaj o ofertę
  • I speak English

    Joanna Wasilewska

    22 120 23 93
    Zapytaj o ofertę
  • Dorota La Croix

    22 120 23 00
    Zapytaj o ofertę
  • Zuzanna Pacholak

    22 120 23 06
    Zapytaj o ofertę
  • Krystyna Krasowska

    22 120 23 01
    Zapytaj o ofertę
  • Maja Skurczyńska

    22 120 23 62
    Zapytaj o ofertę
  • Iwona Mysłowska-Wrzeszcz

    22 257 20 60
    Zapytaj o ofertę

Salony sprzedaży

  • Ewa Kutryn

    22 660 48 70
    Zapytaj o ofertę
  • Agata Kozłowska

    22 660 48 76Specjalista ds. zmian lokatorskich
    Zapytaj o ofertę

Salon Sprzedaży Modern Mokotów

ul. Wołoska 5 Budynek Mokotów One 02-675 Warszawa Wyznacz trasę
pn-pt 10:00-18:00, sob 10:00-14:00
Umów spotkanie

Obsługa po zakupie  +48 22 120 23 60

Dział Obsługi Klienta

Pomoc w formalnościach oraz wyjaśnieniu wszelkich kwestii związanych z realizacją umowy. Wsparcie w zakupie dodatkowych produktów i rozliczaniu płatności.

22 120 23 60
[email protected]

 

Obsługa w zakresie rękojmi dla Warszawy

Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń usterek budowlanych wynikających z rękojmi, nadzór nad usuwaniem usterek.

22 120 23 60
[email protected]

Zmiany aranżacyjne

Zgłoszenia dotyczące wprowadzenia zmian aranżacyjnych dotyczyć mogą architektury lokalu, instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej czy elektrycznej.

22 120 23 60
[email protected]
[email protected]

Formularz – zgłoszenie nieprawidłowości (Compliance)

Niniejszy formularz zapewnia możliwość zgłaszania m.in. naruszeń prawa, etyki oraz obowiązujących w grupie Archicom S.A. polityk.
Formularz nie służy zgłaszaniu reklamacji, zgłaszaniu usterek, rozpatrywaniu kwestii biznesowych czy zapewnieniu wsparcia technicznego – w przypadku pytań lub zastrzeżeń dotyczących świadczonych przez nas usług, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Portal klienta MojeM

informacje i dokumenty związane z mieszkaniem oraz inwestycją
podgląd postępów na budowie
harmonogramy finansowania i zestawienia płatności
formularze zgłoszeniowe i szybkiego kontaktu
Zaloguj się

Informacje kontaktowe

Główna siedziba Archicom

MidPoint71 ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław Wyznacz trasę
Sekretariat Biura Archicom
  • MidPoint71
    ul. Powstańców Śląskich 9 (piętro 2)
    53-332 Wrocław
    Wyznacz trasę
NIP 898-210-08-70
REGON 020371028
KRS 0000555355

Inne kontakty

Kontakt do mediów

Anna Stochaj

Inspektor Danych Osobowych

Michał Bednarek

Oficjalne powiadomienia

Biuro Relacji Inwestorskich [email protected]
Powiadomienia MAR [email protected]
Walne Zgromadzenia Archicom S.A. [email protected]

Poszukujemy gruntów w największych miastach w Polsce

Zamów kontakt

Bądźmy w kontakcie

Bądźmy w kontakcie

Archicom w mediach społecznościowych

Jesteśmy tam gdzie Ty. Obserwuj nas, żeby zawsze wiedzieć, co nowego planujemy.